NÁRODNÍ VÝSTAVA V ZABRZE POLSKO

18.10.2010 18:42

17.10.2010 se mi podařilo přemluvit manžela, ať se mnou jede na KRAJOWOU (jak jsem se později dozvěděla NÁRODNÍ) VÝSTAVU V ZABRZE v POLSKU. Výstavu jsme platili k našemu údivu až na místě, což je supr a určitě bych to uvítala i u nás. Na výstavě jsme se potkali s našimi krajany paní Bártovou z KrPole, která tam byla se dvěma bluemerle fenečkama. Také jsem se seznámili nově s paní Ostrou, která tam vystavovala trikouše Geronima a zlaťáčka Bengeeho, který dostal CAC. Posuzoval nás pan Andrzej Tyburczyk z Polska a Panky dostal ocenění doslova DOSKONALY 1 - ZWYCIEZCA MLODZIEZY - až posléza jsem se dozvěděla, vlastně mi to osvětlila Fialka :-))) že je to v Polsku jako CAJC, tož jsem tedy koukala a o to více měla radost. Pokud se chcete podívat na nějaké fotky z výstavy, pak koukněte do fotogalerie, kde jich ár najdete. Nejsou sice kvalitní, protože nám byla strašná zima, ale aspoń něco :-)))