Mezinárodní výstava DUO CACIB Brno 2011

07.02.2011 14:32

Tento víkend byl u nás velmi náročný a celý proběhl ve znamení Mezinárodní výstavy DUO CACIB v Brně. Strašně jsme se na tuto výstavu těšili, protože jsme se opět po dlouhé době setkali s našimi koliími přáteli. V sobotu posuzoval pan Fiala u kterého jsme totálně vyhořeli (ale to jsme nějak tak tušili). V mezitřídě bylo celkem 8 koliáků a my jsem s Pankym bohužel vystřelili s VD a trochu mě mrzelo, že jsem se od pana rozhodčího nedozvěděla pořádně proč. V neděli jsme se vydali do Brna vystavovat znovu. Tentokráte posuzoval pan Jančík a my dostali V3. Bylo nám trochu vytknuto, že je Panky hubený a tak musíme papat a papat :-))) I tak jsem moc ráda, že jsem jela a prožila s kolií bandičkou supr víkend. Fakt bezva relax. Pro mě pozitivní a zásadní bonitace, která proběhla u Pankyho na výbornou . Všem úspěšným opravdu moc gratuluji, protože konkurence byla sakra veliká. Moc se na vás všechny zase těším na nějaké výstavě .

P.S. Ještě jeden pozitivní moment z neděle, kdy se na nás přišli podívat páníčci od brášky Afíka z Brna. Jsme moc rádi, že jsme se po dlouhé době setkali a doufáme, že příště příjdou i s bráškou a nejen na kukandu, ale i do kruhu :-)))