Mezinárodní výstava Opole

29.04.2012 18:12

Po výstavě v Katowicích, do které nás mimochodem uvrtal Míša, jsem se vydala opět na jeho popud do Polska na Mezinárodní výstavu v Opole, která se konala v sobotu 28.5.2012. Jelikož vystavování kolií začalo až ve 13:00, tak bylo dost času na cestu. Vypravila jsem se tedy já, Míša a dcera Janka jako fotograf a s námi 3 kolie. Byli jsme tam jediní zástupci Česka a protože nás posuzovala ruska Yana A. Gavrilova, tak jsme byli zvědaví, jak dopadneme. Celý areál výstaviště se nám velice líbil a vše umocnilo zjíštění, že budeme vystavovat venku. Byl totiž krásný sluneční den a všude byly stromy v plném květu. Prostě paráda...!

Do kruhu jsem první nastoupila já s Pankym ve třídě otevřené a v konkurenci 4psů jsme dostali CAC. Hned po mně šel Míša s Cásou ve třídě šampiónů a vyběhal si CAC také a navíc ještě res.CACIB. Pak Míša nastoupil ještě jednou s Kejsy ve mezitřídě a do třetice nebudete věřit - CAC s res.CACIBem.

Nemohli jsme tomu uvěřit, ale naše česká výprava teda byla úspěšná za plný počet bodů .-) a na Opole budeme velice rádi vzpomínat a také se sem budeme rádi vrace. Díky Míšo, žes mě opět přemluvil :-) a Jani Tobě za fotodokumentci, kterou sem příležitostně dám.